COPY PASTE

מסטיק Guar (Guar הזרע) ייעוץ הטיפוח בישראל

מסטיק Guar (Guar הזרע) ייעוץ הטיפוח בישראל

מסטיק Guar (Cyamopsis tetragonoloba) או הזרעים guar מתגלה כקבוצה חיתוך תעשייתי גדול. אבקת guar מסטיק מיוצר מן הזרע guar. אבקת guar מסטיק יש שימוש נרחב בתעשיות שונות. הביקוש העיקרי של אבקת Guar מסטיק נגזרת תעשיית נפט וגז טבעי. אבקת guar מסטיק משמש בתהליך שבירה הידראולי להפקת נפט גולמי. אבקת guar מסטיק משמש גם בתעשיית המזון. זה נמצא בשימוש נרחב מזון מעובד.

מסטיק Guar (Cyamopsis tetragonoloba) או guar זרע הוא חיתוך 90-120 ימים. זה יכול להיות מעובדות במצב זמינות מים נמוכה. ניהול משק היא פשוטה מאוד. זה לא דורש שיטות חקלאות רגילים בחווה.

פתרון לטיפוח מכני טק בקנה מידה גדול, מלא לחיזוי של זרעים טובים, להשלים את פיתוח המשק, ניהול, עיבוד של זרע guar Guar פיצול, Guar קורמה, חורי Guar, אבקת Guar מסטיק, לחיזוי מוצרים Guar, הכשרה, חשיפה סיור, אישורים איכות בינלאומי, הגיוון מחקר ופיתוח.

אנו מובילים בחקלאות / מומחה החקלאות אשר מספקים החוקיות של מסטיק Guar (Cyamopsis tetragonoloba) או guar זרע הטיפוח. בהצלחה יישמנו את הפרוייקט ב הודו, אינדונזיה רוסיה, אירופה, טנזניה, סודאן וכו '. הצוות שלנו לסייע לכם ברכישת הזרעים באיכות טובה, לנחות הכנה, זרע הזריעה, השקיה ניהול, ניהול חרקים, ההדברה, אדמה guar קצירת היבול וניהול התזונתי. הצוות שלנו יסייע גם מבחר של קרקע, פיננסיים, תכנון הפרוייקט, אחסון וניהול מחסן.

המומחה שלנו ניסיון מלא לעבוד תחת לשלמות מכנית, השקיה מבוקרת, קציר מכני, יישום מכני של חרקים או חומרי הדברה באזור גדול 100-200 דונם. המומחים שלנו יכולים לסייע גם להבין את העיבוד של guar זרע לתוך מסטיק guar לפצל ואז אבקת guar מסטיק.

Guar משמש גם הבקר להאכיל התעשייה, שנותרו חלק גאור זרע לאחר עיבוד לאבקה מסטיק guar משמש בהזנת בקר. הוא עשיר בחלבונים ופחמימות סיב.

אנא צרו קשר לפרטים נוספים.

(Cyamopsis tetragonoloba)

No comments:

Post a Comment

MATCHED CONTENT / SIMILAR NEWS